.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل دانشجوي 25 ساله در نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر گفت: دانشجوي 25 ساله غيربومي يكي از مراكز دانشگاهي غرب مازندران در يكي از مناطق دور افتاده كوهستاني كجور نوشهر به قتل رسيد.

به گزارش شمال نیوز ،علي رستمي در گفتگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: اين دانشجوي 25 ساله با هويت (ص-م) اهل يكي از استان‌هاي شرقي كشور و دانشجوي يكي از مراكز دانشگاهي غرب استان در ساعت فراغت براي امرار معاش و تأمين مخارج دانشگاهي خود اقدام به مسافركشي مي‌كرد.
وي افزود: در يكي از شهرهاي مجاور، دو نفر به عنوان مسافر جلوي وي را گرفته و با ارائه پيشنهاد كرايه بالا راننده را ترغيب مي‌كنند كه آنان را به يكي از روستاهاي دور افتاده منطقه كوهستاني كجور برساند.
رستمي تصريح كرد: هنگامي كه دو مسافرنما به منطقه مورد نظر نزديك مي‌شوند از موقعيت خلوت بودن منطقه و تاريكي هوا استفاده كرده و با چاقو به راننده حمله‌ور شده و وي را مجروح مي‌كنند و با سرقت خودرو با مقادير قابل توجه وجه نقد متواري مي‌شوند.
وي ادامه داد: راننده نيز با حالت زخمي به سختي خود را به كارگران يكي از شركت‌هاي منطقه كه در نزديكي آنجا قرار داشته مي‌رساند و توسط آنان به بيمارستان اعزام مي‌شود كه به علت شدت جراحات وارده، تلاش كادر پزشكي موثر واقع نشد و راننده جوان درگذشت.
رستمي تصريح كرد: كارآگاهان جنايي پليس آگاهي نوشهر بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل مورد نظر اعزام و در بازديد از صحنه جرم و مواجهه با دلايل و مستندات و انجام شگردهاي خاص پليسي در كمتر از 10 ساعت، دو جوان 14 و 21 ساله به نام‌هاي (م-د) و (م –الف) را با اجراي عمليات موفق پليسي شناسايي و دستگير مي‌كنند.
فرمانده انتظامي نوشهر بيان كرد: متهمان در بازجويي‌هاي پليسي در پليس آگاهي به بزه انتسابي‌شان اعتراف و به دستور مقام قضايي روانه زندان نوشهر شدند.
وي در پايان يادآور شد: متهمان غيربومي اهل يكي از شهرستان‌هاي پايتخت بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 تير 1387
قتل دیگری هم در چند روز گذشته صورت گرفت که در پمپ بنزین واقع در کمربندی نوشهر دعوایی صورت گرفت که یکی از طرفین دعوا با بیل به پشت گردن یکی از نفرات درگیر زد که پس از رساندن شخص مجروح به بیمارستان چالوس وانتقال به تهران سرانجام جوان 33 دار فانی را وداع گفت وناکام از دنیا رفت .
محمد 18 تير 1387
جامعه ما كاملا مريض است وبا اين وضعيت ره بجائي نخواهيم برد معنويات ضعيف وبخاطر جزئي ماديات حاضريم حيات انساني رانابود كنيم لقمه هاي حرام ومعاش آميخته به حرام نتيجه اش انسان نماهائي است كه براحتي جنايت ميكنند وآدم ميكشند هشدار به زعماي قوم جامعه مريض است وبايد علاج كرد هرچه سريعتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.